Algemeen

Inchecken en uitchecken

- Incheck tijd na :15:00 uur
- Uitcheck tijd voor: 12:00 uur

Controleert u bij het uitchecken goed of u al uw persoonlijke eigendommen heeft meegenomen, Bon Bini Seaside Resort is niet aansprakelijk voor achtergebleven spullen van onze gasten.

Late checkout

Indien u op de dag van vertrek langer gebruik wil maken van uw bungalow, kunt u een late check-out aanvragen bij de receptie. Zij zullen dan eerst voor u nakijken of dit mogelijk is. De kosten van een late check-out is $15,- per uur. Vraagt u dit op tijd aan!

Let op: Als u later dan 12:00 uur uitcheckt zonder dat u hiervoor een late check-out heeft aangevraagd of wanneer u na uitchecken toch nog gebruik maakt van uw veranda of bungalow, zal dit door de receptie worden beschouwd als een late check-out en zullen hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht! Wel kunt u nog gebruik maken van de schaduwruimte bij het zwembad, waar u ook gebruikt kunt maken van onze douche.

Betaling

Bij Bon Bini Resort zijn wij volledig cashless. Dit betekent dat wij geen betalingen in contanten accepteren. Wij vragen onze gasten vriendelijk om gebruik te maken van andere betaalmethoden, zoals pinpassen of creditcards. Bedankt voor je begrip!

Kraanwater

Op Curaçao kunt u het water uit de kraan drinken. Hiervoor hoeft u niet eerst het water te filteren of te koken. Naast elektriciteit is ook water erg duur omdat het uit zeewater gewonnen moet worden. Gebruikt u daarom het water a.u.b. met gezond verstand.

Roken

Roken is in de bungalow niet toegestaan; daarbuiten (bijv. op het balkon) natuurlijk wel. Gebruikt u a.u.b. wel de daartoe aanwezige asbakken. Eventuele extra schoonmaakkosten ($ 250,-) komen voor uw rekening.

Wifi

Een (internet) voucher is tegen betaling per apparaat en blijft tijdens uw gehele verblijf geldig. De voucher is verkrijgbaar bij de receptie.

Beschikbaarheid en prijzen

Bungalow

Aircondition

De slaapkamers in al onze bungalows zijn standaard voorzien van airconditioning met afstandsbediening. Indien u gebruik wilt maken van de airco dient u het witte pasje aan uw sleutelring in het daarvoor bestemde kastje aan de muur te plaatsen. Bij de 2-4 persoonsbungalows hangt het kastje in de slaapkamer, bij de 4-6 persoonsbungalows hangt het kastje in de keuken.

Advies: Wij adviseren u om de airco niet al te laag te zetten in verband met het grote temperatuur verschil tussen binnen en buiten. Een comfortabele temperatuur om te slapen is 23-24 graden. De airco werkt optimaal als deuren en ramen gesloten zijn.

Omdat elektriciteit op Curaçao erg duur is, verzoeken wij u om de airco alleen te gebruiken indien nodig. Wanneer u de slaapkamer/bungalow verlaat, zouden wij het op prijs stellen als u de airconditioning, verlichting en andere elektronische apparatuur uitschakelt. Wij rekenen op uw medewerking, alvast bedankt!

Bij storing van de airco buiten openingstijden van de receptie kun u de bewaking om hulp vragen. Zij kunnen u helpen met de instellingen of u voorzien van een ventilator als tijdelijke oplossing.

Bij schade of misbruik van het kaartsysteem, zullen wij hiervoor een vergoeding van $35,- in rekening brengen. Bij verlies van de sleutel, zullen wij hiervoor een vergoeding van $45,- in rekening brengen.

Keuken

Wij verzoeken u op de dag van vertrek de bungalow netjes achter te laten. Gelieve ook uw vuile vaat af te wassen.

Kluis

Iedere bungalow is voorzien van een kluis in de kledingkast. De kluis werkt o.b.v. een code die u zelf kunt instellen. Het personeel van Bon Bini Seaside Resort heeft geen toegang tot uw kluis. Bon Bini Seaside Resort is in geen geval verantwoordelijk voor de garantie tegen diefstal.

Schade

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ondanks dat wij er vanuit gaan dat u netjes omgaat met de inventaris van de bungalow, kan er iets stuk gaan. Om ervoor te zorgen dat de volgende gast hier geen last van ondervindt, verzoeken wij u dergelijke zaken direct bij de receptie te melden. Indien de schade door uw toedoen is veroorzaakt, brengen wij de reparatie/vervangingskosten bij u in rekening. Niet (tijdig) gemelde schades worden volledig doorbelast.

Schoonmaak

Uw bungalow wordt om de dag schoongemaakt, behalve op zon- en feestdagen. Tijdens deze schoonmaak wordt ook het keukenlinnen vervangen. Het bedlinnen wordt om de 5 dagen verschoond. Houdt u er rekening mee dat de housekeeping niet uw afwas doet!

Telefoon

Iedere bungalow beschikt over een telefoon. Indien u van deze telefoon gebruikt maakt, worden de gesprekskosten automatisch geregistreerd bij de receptie. Bij uw vertrek zal dit met u worden afgerekend. Indien u naar een nummer buiten het Resort wilt bellen dient u altijd eerst een 0 te draaien. Helaas is het gebruik van een belkaart niet mogelijk. Belangrijke nummers op Bon Bini Seaside Resort: Receptie 300, Portier 305, Noodgevallen 305 (Indien receptie is gesloten)

U kunt u familie en kennissen laten bellen naar de telefoon in uw bungalow. Zij zullen eerst op de centrale bij de receptie binnenkomen en daarna worden doorgeschakeld naar uw bungalow.Indien de receptie is gesloten, kunnen uw bekenden bellen met het algemene nummer van ons resort (+5999-4618000) en dienen vervolgens uw bungalownummer in te toetsen.

Tip: Wij raden u aan om de telefoon buiten bereik van kleine kinderen te houden om onnodige telefoonkosten te mijden. Indien u wel gebruik maakt van de telefoon, adviseren wij u om regelmatig uw belkosten te checken bij de receptie zodat u bij uw vertrek niet voor verrassingen komt te staan.

Toiletrollen

U krijgt er 2 bij aankomst maar de rest zal voor uw eigen rekening zijn.

Bungalows bekijken

Veelgestelde vragen – Bon Bini Resort

In- en uitchecken

  • Wat zijn de in- en uitchecktijden?
    Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur, en uitchecken graag vóór 12:00 uur. Neem contact op met de receptie als je eerder wilt inchecken of later wilt uitchecken. We doen ons best om aan je verzoek te voldoen.

Vervoer van en naar de luchthaven

  • Biedt Bon Bini Resort luchthavenvervoer aan?
    Ja, wij bieden vervoer van en naar de luchthaven aan tegen een extra vergoeding. Neem voor aankomst contact op met de receptie om dit te regelen.

Wi-Fi

  • Is er gratis Wi-Fi beschikbaar?
    Ja, er is gratis Wi-Fi beschikbaar in het hele resort, inclusief de kamers, algemene ruimtes en het strand.

Huisdieren

  • Zijn huisdieren toegestaan?
    Helaas zijn huisdieren niet toegestaan. We willen een comfortabele en veilige omgeving bieden voor al onze gasten.

Betaalmethoden

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
    We accepteren creditcards (Visa, MasterCard, American Express) en bankoverschrijvingen. Je kunt betalen in USD of Caribische Guldens (XCG).

Eten & drinken

  • Heeft het resort een restaurant?
    Bon Bini Resort heeft geen eigen restaurant, maar er zijn veel goede eetgelegenheden in de buurt, zoals aan de Mambo Beach Boulevard.

Excursies & activiteiten

  • Kan ik excursies boeken via het resort?
    Ja, de receptie helpt je graag bij het boeken van excursies, zoals snorkelen, duiken, eilandtours en meer.

Zwembad

  • Is er een zwembad bij het resort?
    Ja, er is een buitenzwembad, omgeven door een mooie tropische tuin.

Parkeren

  • Is er parkeergelegenheid?
    Ja, er is gratis parkeergelegenheid bij het resort, dicht bij je bungalow.

BBQ huren

  • Kan ik een BBQ huren tijdens mijn verblijf?
    Ja, je kunt een BBQ huren voor $25 voor de hele duur van je verblijf. Heerlijk om bij je bungalow te genieten van een gezellige maaltijd.

Babyvoorzieningen

  • Zijn er babyvoorzieningen beschikbaar?
    Ja, op verzoek bieden we babybedjes, kinderstoelen en babybadjes aan. Laat ons dit vóór aankomst weten.

Strandbedjes bij Cabana Beach

  • Kan ik een strandbed boeken bij Cabana Beach?
    Ja, bij een directe boeking via Bon Bini Resort krijg je een gratis strandbed bij Cabana Beach.

Beveiliging

  • Is er 24/7 beveiliging op het resort?
    Ja, het resort heeft 24/7 beveiliging voor jouw veiligheid en gemoedsrust.

Verlenging van verblijf

  • Kan ik mijn verblijf verlengen?
    Als er beschikbaarheid is, kun je je verblijf verlengen. Neem zo snel mogelijk contact op met de receptie.

FAQ – Locatie

  1. Hoe ver is Bon Bini Resort van Mambo Beach?
    Bon Bini Resort ligt op slechts 2 minuten lopen van het populaire Mambo Beach.

  2. Ligt Bon Bini Resort dicht bij restaurants of winkels?
    Ja, het resort ligt op loopafstand van diverse restaurants, bars en lokale winkels in de omgeving van Mambo Beach.

  3. Krijgen gasten gratis toegang tot Cabana Beach?
    Ja, als gast van Bon Bini Resort heb je gratis toegang tot Cabana Beach.

  4. Krijg ik een gratis strandbed bij Cabana Beach?
    Ja, maar alleen als je je verblijf rechtstreeks via onze officiële website boekt.

  5. Ligt Bon Bini Resort in een veilige omgeving?
    Zeker! Bon Bini Resort ligt in een veilige en bekende buurt – ideaal voor een ontspannen vakantie.


FAQ – Faciliteiten

  1. Kan ik een massage boeken in het resort?
    Ja, massages kunnen via de receptie worden geboekt. Vraag gerust naar de beschikbare tijden en opties.

  2. Bieden jullie autoverhuur aan?
    Ja, je kunt via ons een auto huren met een exclusieve korting van 30% voor resortgasten.

  3. Is er een shuttlebus beschikbaar?
    Ja, je kunt bij de receptie een shuttlebus aanvragen. We raden aan om dit vooraf te reserveren.

  4. Kan de receptie mij helpen bij het boeken van tours en activiteiten?
    Natuurlijk! Onze receptiemedewerkers helpen je graag met reserveringen voor uitstapjes, excursies en lokale belevenissen.

  5. Is er een wasservice beschikbaar?
    Ja, we hebben wasfaciliteiten waar je je kleding tijdens je verblijf kunt wassen.